Szlafroki i ręczniki reklamowe – połączenie miękkości z własnym nadrukiem lub haftem

Szlafroki i ręczniki reklamowe stały się idealnym pomysłem na promocję firmy. Ten rodzaj odzieży kąpielowej jest stosowana zarówno w domu, jak i na wakacjach czy w sanatorium. Ręcznik z własnym logo może być atrakcyjnym prezentem zarówno dla klientów, jak i dla najbliższych.

Plażowe ręczniki reklamowe

Każdy wypad nad wodę wymaga, aby zabrać odpowiednie wyposażenie plażowe, dzięki któremu czas odpoczynku będzie spędzony przyjemnie i komfortowo, a w dodatku pozwoli na chwilę relaksu z najbliższymi. Przykładem akcesoriów, bez których nie można wyobrazić sobie wyjazdu nad wodę, są oczywiście ręczniki plażowe. Zazwyczaj są one dużych rozmiarów, co sprawia, że można je wykorzystać na różne sposoby.

Po pierwsze bez problemu można się na nich położyć i opalać. Ponadto po skorzystaniu z chłodzącej kąpieli można się nimi wytrzeć do sucha bez uczucia dyskomfortu, a w dodatku na pewno nie dopadnie nas przeziębienie – bo przecież nad wodą jest zawsze wietrznie, a czekanie na wyschnięcie ciała za pomocą promieni słonecznych może przyczynić się do powstania różnego rodzaju choroby czy przeziębienia. Ręczniki reklamowe są doskonałym pomysłem nie tylko dla firm i baz noclegowych ulokowanych w okolicy kąpielisk i zbiorników wodnych.

Ręczniki z logo firmy to także podstawa w przypadku wszystkich hoteli, ponieważ każdy z nich w swojej łazience posiada ręczniki z nadrukiem dostępne dla każdego gościa. Warto zadbać także o odpowiednio wysoką jakość frotte z nadrukiem, ponieważ klienci zawsze zwracają na ten element uwagę, szczególnie gdy nasza placówka cieszy się mianem hotelu dobrej jakości, posiada także renomę, a ceny są nieco wyższe od średnich cen rynkowych w danym miejscu.

Tkanina frotte – sekret popularności szlafroków i ręczników reklamowych.

Tkanina frotte powstaje dzięki specjalnym krosnom. Proces jej produkcji w skrócie, można przedstawić jako nanoszenie elastycznej, puszystej i chłonnej osnowy pętelkowej na osnowę podstawową. To właśnie taka struktura oddziałuje na to, iż frotte jest doskonałą tkaniną do produkcji szlafroków i ręczników. Miękkość tych elementów odzieży kąpielowej sprawia, iż każdy z przyjemnością z nich korzysta. Frotte to świetny materiał do nanoszenia reklamowych nadruków i haftów. Jest to sposób na skuteczną promocję firmy, ponieważ ręczniki są stosowane nie tylko na basenie czy latem. Klienci będą korzystać z niego na co dzień. Kiedy wybiorą się na siłownie, na masaż czy do sauny.

Szlafroki i ręczniki reklamowe najwyższej jakości

Znaczna ilość producentów odzieży reklamowej produkuje również odzież gastronomiczną oraz roboczą. Ich oferta zawiera między innymi przyjemne i chłonne szlafroki i ręczniki reklamowe z nadrukiem i haftem. Jednobarwne wzory z tkanym, tłoczonym lub haftowanym logo z pewnością umilą codzienne czynności. Mnogość modeli dostępnych na rynku oferuje wiele interesujących pozycji asortymentu takich jak: reklamowe koszulki Polo z nadrukiem, T-shirty z haftem, bezrękawniki i bluzy polarowe, bluzy z dzianiny podbiciowej, kurtki, zapaski, fartuchy kelnerskie, bluzy kucharskie, bluzki i koszule wizytowe, odzież roboczą, stroje dla hostess z haftem, torby, czapki i plecaki reklamowe. Indywidualnie przygotowane i oryginalne wzory umożliwiają uzyskanie niepowtarzalnych wzorów odzieży i dodatków, których nie da się kupić w żadnym sklepie. Fakt, iż każdy produkt jest szyty na indywidualne zamówienie, sprawia, iż jest on jedyny w swoim rodzaju.

Haft czy nadruk

Wiele firm oferuje zarówno ręczniki reklamowe z haftem, jak i z nadrukiem. W zależności od preferencji, typu materiału i rodzaju grafiki przeważnie proponowany jest nadruk lub haft oraz inne formy nakładania projektu na odzież. Haft komputerowy można wykonać zarówno na szlafrokach, czapkach, koszulkach reklamowych, fartuchach gastronomicznych, bluzach jak i innych podobnych rodzajach odzieży. Haft cechuje się tym, iż jest o wiele bardziej wytrzymały na ścieranie, spieranie i uszkodzenia mechaniczne. Ponadto nadruk jest tańszy, bardziej uniwersalny, jednak może być mniej wytrzymały i po kilku latach stracić swój wzór i bazowe kolory.